#4 Differentier eller Dø – Enkle og effektive bundlinjeboostere i krisetider (og når det kører for dig)
Dagens episode er episode 2 af mini-serien på to interviews med iværksætterkonsulent Mogens Bertelsen fra www.succesportalen.dk. I første episode træk vi 3 helt unikke og specifikke værktøjer og metoder til, at ikke blot at overleve; men trives gennem kriser.
I denne episode tager vi udgangspunkt i hans guide Differentier dig eller dø hurtigt i din branche.
Du får bl.a. svarene på:
- Hvordan Mogens´ første 2 mentorer lærte ham at skabe klarhed og fokusere på og dominere én målgruppe – ad gangen.
- Hvorfor Mogens valgte den noget dramatiske overskrift ”Differentier eller Dø” til hans quickguide.
- Hvordan bundlinjebooster # 1 ”Skab 20 ideer på 20 minutter” har reddet Mogens´ r** adskillige gange i hans lange iværksætterkarriere.
- Hvordan utraditionelle salgskanaler kan booste bundlinjen – krise eller ej.
- Hvordan du med 3-4 prismodeller skaber forudsigelig i omsætning og bundlinje.
- + meget mere.
De 20 ”Differentier eller Dø” videoer - som Mogens omtaler i episoden - til at skille dig ud fra mængden og skabe en familievenlig bundlinje, kan du gratis få adgang til her:
Lidt om Mogens Bertelsen:
Mogens Bertelsen er både iværksætterentusiast og -veteran.
Med efterhånden 48 år i iværksætter- og ejerlederverdenen og primus motor i at vækste 9 virksomheder i 9 forskellige lande, har Mogens et unikt indblik i de yderst kritiske kompetencer, du bør mestre for at skabe en livslang, kernesund, og støt voksende virksomhed i enhver økonomi – uden at du knokler dig selv halvt ihjel.


Gå ikke glip af de nyeste afsnit
Abbonér på podcasten.