Dagens episode er episode 2 af mini-serien på to interviews med iværksætterkonsulent Mogens Bertelsen fra www.succesportalen.dk. I første episode træk vi 3 helt unikke og specifikke værktøjer og metoder til, at ikke blot at overleve; men trives gennem kriser.

I denne episode tager vi udgangspunkt i hans guide Differentier dig eller dø hurtigt i din branche.

Du får bl.a. svarene på:

  • Hvordan Mogens´ første 2 mentorer lærte ham at skabe klarhed og fokusere på og dominere én målgruppe – ad gangen.
  • Hvorfor Mogens valgte den noget dramatiske overskrift ”Differentier eller Dø” til hans quickguide.
  • Hvordan bundlinjebooster # 1 ”Skab 20 ideer på 20 minutter” har reddet Mogens´ r** adskillige gange i hans lange iværksætterkarriere.
  • Hvordan utraditionelle salgskanaler kan booste bundlinjen – krise eller ej.
  • Hvordan du med 3-4 prismodeller skaber forudsigelig i omsætning og bundlinje.
  • + meget mere.

De 20 ”Differentier eller Dø” videoer - som Mogens omtaler i episoden - til at skille dig ud fra mængden og skabe en familievenlig bundlinje, kan du gratis få adgang til her:

Lidt om Mogens Bertelsen:
Mogens Bertelsen er både iværksætterentusiast og -veteran.

Med efterhånden 48 år i iværksætter- og ejerlederverdenen og primus motor i at vækste 9 virksomheder i 9 forskellige lande, har Mogens et unikt indblik i de yderst kritiske kompetencer, du bør mestre for at skabe en livslang, kernesund, og støt voksende virksomhed i enhver økonomi – uden at du knokler dig selv halvt ihjel.

krise-vaerktoejer
succes-som-soloselvstaendig-podcast

Gå ikke glip af de nyeste afsnit

Abbonér på podcasten.

Efterlad en kommentar